%

Логопедичні вправи для п’ятирічок       Вихід

Для лучшей работы сайта воспользуйтесь браузером Intenet Explorer
Меню сайту

Міні-чат
 
200

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

«Маленькі щебетунчики»

Логопедичні завдання для п’ятирічок

Мовлення - один з найпотужніших факторів і стимулів розвитку дитини, що зумовлено винятковою роллю, яку воно відіграє в житті людини. Мовлення людини – це її візитна картка.

Безперечно, кожен з батьків мріє, щоб його дитина виросла здоровою, щасливою, успішною, змогла досягти більшого, ніж він сам, навчалися краще розуміти людей та взаємодіяти з ними, але мало хто замислюється про те, наслідки важливу роль у всьому цьому відіграє вміння дитини говорити правильно і красиво.

На жаль, останнім часом таке явище, як розлади мовлення й уповільнення мовленнєвого розвитку дитини, трапляється дуже часто. Це, безумовно, ускладнює її комунікації в соціумі, а згодом може позначитись на соціальній адаптації й успішності вже дорослої людини. Тому дуже важливо якомога раніше звернути увагу на подібні  розлади в малюка й запобігти їхньому розвитку.

Родина – єдиний у природі простір на її комплексний розвиток. У родині дитина набуває початкового досвіду спілкування, у  неї виникає почуття довіри до навколишнього світу, рідних людей.

Фахівці й батьки мають докласти чимало зусиль, щоб мовлення дитини розвивалося правильно та вчасно.

Тому, пропонуємо Вам шановні батьки та вихователі заняття з дітьми п’ятого року життя на тему «Перелітні птахи».

Мета: Закріпити знання у дітей про перелітних птахів; за допомогою артикуляційної гімнастики відкорегувати звуки [з, ц, дз].

План заняття

1.     Відгадай загадки. Яких ще перелітних птахів ви знаєте?

Я моторна, легкокрила, хвіст роздвоєний, мов вила. (Ластівка)

Чорний, проворний. Кричить: «Гра». Черв’якам - за ворога.(Грак)

Маленький, сіренький на соняшник сів, надзьобався добре й далі полетів.(Горобець)

2.     «Хто зайвий?»

-         Назви зайвого, поясни, чому він зайвий.

Грак, лелека, шпак, півень.

Лебідь,качка, гусак,метелик.

Горобець сорока, ворона, заєць.

Ворона, папуга, голуб, горобець.

Ластівка, зозуля, соловей, синиця.

Журавель, лелека, чапля, грак.

3.     Назвати частини тіла птаха.

4.     «Хто як кричить?»

-         Хто як кричить?

Ластівка – щебече.

Грак – кричить «гра».

Зозуля – кукукає.

Журавель – курличе.

5.     «Чи є цей звук у слові?»

-         Лясни в долоні, якщо  почуєш заданий звук].

Грак, дятел, жайворонок, шпак, гусак, качка, ластівка, соловей, лебідь, зозуля, трясогузка, стриж, лелека, чапля, журавель, гніздо, шпаківня, пташенята.

6.     Артикуляційна гімнастика.

Вправа «Усмішка»

Губи в усмішці, зубів не видно. Повторити вправу 3-4 рази.

Схожі ми на стрекотушок,

Тягнемо губи аж до вушок.

Вправа «Парканчик»

Усміхнутись так, щоб зуби були зімкнені й трохи оголені.

Язик стрибнув, неначе зайчик,

І заховався за парканчик.

Вправа «Хоботок»

Витягнути зімкнуті губи вперед «трубочкою». Утримувати їх у такому положенні під рахунок від 1 до5 потім до 10.

Вправа «Усмішка - Хоботок»

Чергувати вправи «Усмішка» і «Хоботок».

Тягнем губи аж до вух,

Посміхнімося удвох.

А тепер стуляймо губи,

Мов подмухаймо у труби.


Розташування садка на мапі

Поділитися


Оголошення





Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Пошук

Форма входу

Логин:
Пароль:


Новини садка

 

           Друзі  сайту



МОНмолодьспорту




Педагогічна преса




Корисні посилання






e-mail: prilykidnz9@yandex.ua

Конструктор сайтів - uCoz