%

ЗВІТ ІІ-го етапу       Вихід

Для лучшей работы сайта воспользуйтесь браузером Intenet Explorer
Меню сайту

Міні-чат
 
200

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

ЗВІТ

ПРО ПРОВЕДЕННЯ ІІ  ЕТАПУ

ДОСЛІДНО- ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ

РОБОТИ В  ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ  № 9

ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ  РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У 2013 році

 

СТАТУС ЗАКЛАДУ: Експериментальний заклад регіонального рівня, наказ № 119 Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації від 01.04.2013

ТЕМА ДЕР: Виховання у дітей загальнолюдських цінностей у контексті гуманізації педагогічного процесу сучасного дошкільного навчального закладу.

НАУКОВИЙ КЕРІВНИК: Поніманська  Тамара Іллівна,  кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри  педагогіки і психології (дошкільної та колекційної), проректор з наукової роботи Рівненського державного гуманітарного університету, член-кореспондент міжнародної Академії педагогічних і соціальних наук.

ЕТАП ДЕР:   діагностично – концептуальний.

ТЕРМІН ПРОВЕДЕННЯ: липень-грудень 2013 року.

МЕТА РОБОТИ : практичне оволодіння особистісно-зорієнтованого впливу на формування у дітей загальнолюдських цінностей на основі гуманізації навчання і виховання.

ЗАВДАННЯ ДАНОГО ЕТАПУ:

-розробка критеріального та діагностичного інструментарію експерименту;

-дослідження критеріїв та показників гуманної поведінки дітей дошкільного віку( на кожному віковому етапі життя дошкільника), а саме: уявлення про гуманні якості і способи прояву гуманної поведінки (повнота, чіткість і конкретність); гуманні почуття (здатність співчувати, наявність (відсутність); позитивно забарвлених емоцій у спілкуванні з оточуючими, задоволення від надання допомоги іншим, бажання виявити співчуття), гуманні вчинки (готовність діяти гуманно; стійкість проявів гуманності у змінених життєвих ситуаціях);

-вивчення ставлення педагогів та батьків до окресленої  проблеми;

-аналіз стану роботи з формування соціального досвіду дошкільнят в процесі морального виховання.

 

        На виконання завдань ІІ ( діагностично – концептуальний) етапу  в ДНЗ розроблена програма  реалізації (Додаток 1), проведено ряд діагностичних досліджень; здійснено аналіз та корекцію кадрових, організаційних, науково-методичних, інформаційних, матеріально-технічних умов експерименту. А також визначено прогнози дослідно-експериментальної роботи.

        З початком дослідно-експериментальної роботи було сформовано творчу групу, яка стала  носієм інноваційних педагогічних ідей в дитсадку, дієвою ланкою управління експериментом, що продовжила свою роботу на ІІ  діагностично-концептуальному етапі.

   На період звітного етапу творча група працювала за основними напрямками:

*«Стратегічна мета розвитку сучасного дошкільного закладу»;

* «Діагностичне забезпечення  експерименту»;

 *«Освітні технології-в контексті практичної роботи»;

*«Ресурсне забезпечення розвитку».

 

«Стратегічна мета розвитку сучасного дошкільного закладу,

кадрове забезпечення».

На даному напрямку велике значення має розробка концептуальної частини  програми, яка спрямована на розвиток у дітей    загальнолюдських цінностей на основі творчого тандему:

діти + педагоги + батьки.

На реалізацію завдань ІІ етапу дослідно-експериментальної роботи проведено засідання наради при завідуючій  (протокол  від 21.10.2013 р. № 2) щодо створення належних умов для успішної реалізації основних завдань; батьківські збори щодо важливості  розвитку загальнолюдських цінностей у дітей дошкільного віку;  круглий стіл за участю батьків, представників громадськості, педагогів  щодо важливості гуманізації освітньо-виховного процесу........


Скачати повний файл






Розташування садка на мапі

Поділитися


Оголошення





Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Пошук

Форма входу

Логин:
Пароль:


Новини садка

 

           Друзі  сайту



МОНмолодьспорту




Педагогічна преса




Корисні посилання






e-mail: prilykidnz9@yandex.ua

Конструктор сайтів - uCoz