%

каталог файлів       Вихід

Для лучшей работы сайта воспользуйтесь браузером Intenet Explorer
Меню сайту

Категорії розділу
Авторські методичні розробки [5]
Робота із здібними дітьми [5]
перспективи розвитку ДНЗ [4]
Профілізація навчання [6]
З досвіду роботи завідуючої [13]
Методичні заходи [8]
Інформація для педагогів [30]
ОБЖД [7]
Ігрова діяльність [32]
Правове виховання [8]
ІКТ [2]

Міні-чат
 
200

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Головна » Файли » Ігрова діяльність

Сенсорний розвиток малюків-конспект заняття
21.09.2013, 18:43

Повернення Краплинки до

мами – Хмаринки.

Перша молодша група

 Мета:

Фізичний розвиток: стимулювати інтерес та бажання брати участь у руховій діяльності разом з дорослим; вправляти в ходьбі по доріжці (вправа на рівновагу); орієнтуватися в просторі; закріпити вміння імітувати рухи тварин.

Соціально – моральний розвиток: розвивати вміння слухати і чути дорослого; формувати дбайливе ставлення до близьких, вміти прийти на допомогу в потрібну мить; викликати бажання піклуватися.

Емоційно – ціннісний розвиток: формувати уявлення дітей про турботу один про одного; викликати співчуття до того, хто потребує допомоги.

Пізнавальний розвиток: формувати потребу у пізнавальній активності, допитливість; розширити знання про властивості води ( капає, хлюпає); про плавання танення предметів; закріпити знання сенсорних еталонів ( колір, величина); розвивати пізнавальний та дослідницький інтерес до води та піску.

Мовленнєвий розвиток: ввести в активний словник дітей слова: хлюпає, крапає, сиплеться, легкий, важкий; вправляти в розповіданні віршика; продовжувати спонукати малят чітко та повно відповідати на запитання дорослого.

Художньо – естетичний розвиток: заохочувати дітей активно слухати пісню, емоційно реагувати на неї; виховувати естетичний смак; бажання бути охайними.

Креативний розвиток: формувати вміння самостійно або за допомогою дорослого вирішувати нескладні проблеми; вміти експериментувати з піском.

ХІД ЗАНЯТТЯ

( Діти заходять до групової кімнати)

Вихователь звертає увагу на присутніх гостей.

-               Погляньте, дітки, скільки гостей прийшло до нас сьогодні. Давайте, привітаємося з ними. ( діти вітаються). А щоб краще познайомитися, скажемо нашим гостям як нас звати.

Вихователь говорить своє імя, заохочує кожну дитину назвати своє імя також.  ( вихователь хвалить дітей ).

-               Сьогодні така гарна погода, давайте з вами відправимося на прогулянку.

(звучить фонограма «Іде дощ».

-               Тільки зібралися погуляти, аж тут дощ надходить.

« Краплі падають, співають,

   Діток зовсім не лякають».

-               Малята, заховаємося під велику парасольку.

( діти йдуть та сідають під парасольку)

-               Перечекаємо дощик та розкажемо віршика.

( Звучить музика). До кімнати заходить Краплинка.

 « Я Краплиночка маленька,

    Залишилася одненька.

    Поможіть мені малята,

    Хмарку – маму відшукати.»

  Вихователь:

-               Діти, допоможемо Краплинці? ( відповіді дітей).

-               Тоді ходімо шукати Хмарку – маму. А щоб нашій Краплинці не сумувати, ми з вами перетворимося теж на маленьких краплинок.

( звучить мелодія). Вихователь одягає на діток шапочки та накидки.

-               Погляньте, дітки ви тепер такі ж самі, як Краплинка.

Відправляються в подорож.

 « Через річку, ось місток,

Для маленьких діточок,

Не промокнуть черевички,

У воді цієї річки ».

( Діти переходять по місточку: вправа  на рівновагу).

Краплинка: « Ось місточок перейшли, а куди це ми прийшли?»

Вихователь: «Подивіться, ось сюди

Ой, багато як води.

Це не море і не річка,

Хоч хлюпочеться водичка.

Це маленьке озерце,

Навіть рибка в ньому є.»

-               Давайте, спробуємо сачком наловити рибку.

-               Велику покладемо у яке відерце? А маленьку? Якого кольору велика рибка? Якого кольору маленька рибка?

( Діти розглядають рибку). Вихователь заохочує діток повернути рибку назад в озеро.

-               Погляньте, дітки, що це лежить на березі нашого озера? Камінчик. Візьміть камінчик. Який він? Давайте, подивимось, що станеться з камінчиком, коли покласти його у воду. Правильно, він потонув тому, що важкий. Нехай камінчики лежать на дні озера та прикрашають його але багато камінчиків не можна кидати в озеро, щоб не засмітити його.

-               Малята, а на чому можна подорожувати озером? (відповіді дітей). Погляньте, ось і човники. З чого вони зроблені? Давайте, поставимо наші човники на воду. Ці човники не потонули. Чому? Постоїмо тихенько, подивимося чи спокійна, тиха водичка. Як можна допомогти човникам, щоб вони попливли? Спробуймо, як вітерець, подмухати на човники. Що  ними сталося? Човники попливли далеко, бо ви старалися сильно дмухати. Молодці! От які дива нам показує водичка.

-               Проте, нашої мами – Хмаринки ми ніде не зустріли. Нам час йти далі шукати її.

( чути голоси пташок).

-               Подивіться, на якій чудовій галявині ми опинилися. Що тут росте? Гарні, різнокольорові квіточки. Але, що це? Сильний вітер зашумів і всі пелюсточки розлетілися. Давайте допоможемо квіточкам і оберемо за кольором пелюсточки.

( Діти складають з прищіпок пелюсточки для квітів).

Вихователь хвалить дітей, заохочує, запитує кожного якого кольору пелюстки у квіточки.

Звертаємо увагу на метеликів, які зачаїлися в траві.

« Барвисті метелики над лужком кружляють,

   На яскраві квіточки, легесенько сідають.»

Діти кладуть метеликів такого ж кольору, як і квітка.

-               Тут знову ми не знайшли нашої мами – Хмаринки.

« Метелики на квіти сіли спочивати,

   Ми ж підемо тихенько,

   Щоб їм не заважати.»

Що це? Пісочок. Вихователь пропонує кожній дитині доторкнутися до пісочку.

( звучить тиха мелодія). Діти заплющили очі, вихователь тихенько посипає їх ручки піском. Відкрили оченята.

-               Який пісочок? Сухий, мякий.

-               Давайте, пограємо з піском.

Діти імітують рухи ведмедика, а потім кулачками відображають їх на піску ( «Йдуть ведмежата» )

«Стрибають зайці»: кінчиками пальців дитина вдаряє по поверхні піску.

«Біжать жучки»: дитина рухає всіма пальцями по піску.

Вихователь звертає увагу дітей, що вони знову не знайшли мами –Хмаринки.

-               Може вона заховалася в пісочку?

Діти руками копають пісочок. Але знову не знаходять. Встають та відходять від піску.

( звучить знайома мелодія )

Зявляється мама – Хмаринка.

Краплинка: - Дякую, вам дітки, що привели мене до мами – Хмаринки. Треба далі нам рушати, дощик людям дарувати.

Мама – Хмаринка пропонує діткам затанцювати та заспівати пісеньку про дощик.

(Звучить пісня про дощик. Діти танцюють разом з мамою – Хмаринкою та її донечкою Краплинкою).

-               Дітки, я така щаслива, що зі мною поряд моя донечка і хочу вам на згадку подарувати повітряні кульки.

Вихователь та діти дякують за такий приємний подарунок.


Категорія: Ігрова діяльність | Додав: ludmila09
Переглядів: 7491 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.0/6
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Розташування садка на мапі

Поділитися


Оголошення





Пошук

Форма входу

Логин:
Пароль:


Новини садка

 

           Друзі  сайту



МОНмолодьспорту




Педагогічна преса




Корисні посилання






e-mail: prilykidnz9@yandex.ua

Конструктор сайтів - uCoz