%

каталог файлів       Вихід

Для лучшей работы сайта воспользуйтесь браузером Intenet Explorer
Меню сайту

Категорії розділу
Авторські методичні розробки [5]
Робота із здібними дітьми [5]
перспективи розвитку ДНЗ [4]
Профілізація навчання [6]
З досвіду роботи завідуючої [13]
Методичні заходи [8]
Інформація для педагогів [30]
ОБЖД [7]
Ігрова діяльність [32]
Правове виховання [8]
ІКТ [2]

Міні-чат
 
200

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Головна » Файли » ІКТ

Сценарій заняття музично-інтелектуального спрямування з використанням ІКТ «Казкова подорож Червоної Шапочки»
03.02.2015, 20:49

Домінантне заняття (гра на ДМІ)

музично-інтелектуального спрямування з використанням ІКТ

«Казкова подорож Червоної Шапочки» 

1. Вид  заняття:

1. За змістовим  напрямком освітньої роботи- музичне  виховання.

2. За дидактичними цілями-на закріплення знань і раніше отриманих умінь, систематиза­цію накопиченого досвіду.

3. За способом організації дітей- підгрупове  (підгрупу   сформовано орієнтуючись на інтереси, здібності дітей).

2.За специфікою поєднання і використання методів, прийомів, засобів навчання- домінантне сюжетно-ігрове заняття;

3.За змістовою спрямованістю: підсумково-контрольне.

4.Програмовий зміст: вдосконалювати, закріплювати та розвивати у дітей вміння гри на дитячих музичних інструментах. Вправляти грі в ансамблі, оркестрі, соло нескладних мелодій народних пісень, творів відомих композиторів (М.Вертинського, Д.Кабалевського, В.А.Моцарта, Шопена). Удосконалювати вміння своєчасно вступати, закінчувати гру на музичних інструментах різного виду (ударні, клавішні, шумові тощо). Закріплювати елементи музичної грамоти: форте, піано, ключ скрипічний, басовий тощо. Продовжувати формувати технічні прийоми гри на дитячих музичних інструментах, відтворюючи ритм музичного твору та зацікавлювати дітей грою на нетрадиційних музичних інструментах (за теорією К.Орфа) для підсилення звукового ефекту природного довкілля (шум води,дощу).

       Продовжувати формувати навички свідомого користування інформаційними технологіями, сприяти підвищенню комп’ютерної грамотності дітей.

     Спонукати дітей до прояву творчих музичних здібностей; розвивати естетичний смак, почуття ритму. Виховувати почуття колективізму, повагу до товаришів, вміння піклуватися про старших і робити їм приємне та бажання в подальшому навчатися в музичній школі.

5. Матеріал: музичні інструменти (ударні, клавішні, шумові..), інструменти К.Орфа, будинки казкових героїв, корзина з подарунками, комп’ютери, проектор, презентація розваги, електронний посібник «Музична абетка «Домісолька», музична загадка, електронна музично-дидактична гра, пісня «День народження», «Пісенька крокодила Гени» в обробці В.Шаїнського.

6.Інноваційні технології, використані на заході: інформаційна технологія (ІКТ), технологія Т.Тютюнниковоїї «Елементарне музикування з дошкільниками», технологія ТРВЗ, технологія «Музикотерапія», технологія «Ритмодекламація», концепція Карла Орфа «Музика для дітей», здоровозбережувальні технології: пальчикові ігри, танцювально-ігрова гімнастика «Са-Фі-Дансе».

Хід заняття:

До зали забігають діти (фонограма № 1 (папка 2 аудіо запис) з мультфільму «Пластилінова ворона» )стають півколом,

на фоні слайду №1(папка 1 презентації, додаток 1) проходить перекличка.

    Діти:

  1. Одну простеньку казку,
  2. А може і не казку,
  3. А може й не простеньку,

Разом: Ми вам розповімо!     Слайд № 1

  1. Її ми вам розкажемо,                            

      5.До того ж ще й покажемо,

      6.Ще й музику гарненьку.

Разом: До казки додамо!(Діти займають   місця біля казкових будиночків.

 

Звучить уривок з музики «В гостях у казки» фонограма №  2

(папка 2 аудіо запис)  

Голос за ширмою: Казка йде, несе своє тепло,

Лагідно, привітно усміхається,

Вчить так жити, щоб добро було,

Тож увага! Казка починається!

 

    На фоні  слайду № 2 – мультимедія, (папка 1 презентації)  декорація хатинки Червоної Шапочки.

Виходить мама з  Червоною Шапочкою.

Мама:

  Донечко, Червона Шапочко,

   дивися – Листопад який чудовий закрутився.

                                            Осінь скоро в танці докружляє,

                                            І зима холодна завітає.

                                            А поки звучать пісні останні,

                                            Линуть звуки осені прощальні…

Виконання дуетом пісні  «Осінь»  слова і музика Н. Вересокіної (Під час співу герої збирають листочки в кошик)–(папка 4 Партитура  додаток 1) Мама: Слухай, доню, - добре,що згадала!

У бабусі День народження!

Червона Шапочка:Чудово!

 

Мама: Я і пиріжків понапікала

Є й букет осінній – все готово!

Я й на ярмарок  Воздвиженський  ходила,

Нові ложки розмальовані купила.

Отже, маємо, що їй подарувати.

Тож збираймося! Пора вже вирушати.

 

       На фоні  слайду №3-мультимедія, (папка 1 презентації)   звучить    фонограма №3

(папка № 2 аудіо запис)  пісні на музику В.Шаїнського «Пісенька крокодила Гени» з мультфільму «Чебурашка і крокодил Гена»

(Мама та Червона Шапочка йдуть до бабусі та співають   пісню на   на новий лад)

До бабусі на свято ми крокуємо завзято,

Несемо подаруночки їй.

Від душі привітаємо і пісень заспіваємо

Дорогенькій бабусі своїй.

Приспів:

Їй здоров’я побажаємо і усмішок, і тепла.

Ї веселою бабуся щоб завжди була!

(Підходять до лісової хатинки,  де мешкає троє поросят)

 

Червона Шапочка:Притомились мої ніжки, От би відпочити трішки.

Давай до цього зайдемо будинку, перепочинемо хоча б хвилинку.

Тут троє поросяток проживають, Музиканти – дуже гарно грають.


Скачати повний файл (з додатками)
 

 

Категорія: ІКТ | Додав: ludmila09
Переглядів: 753 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Розташування садка на мапі

Поділитися


Оголошення





Пошук

Форма входу

Логин:
Пароль:


Новини садка

 

           Друзі  сайту



МОНмолодьспорту




Педагогічна преса




Корисні посилання






e-mail: prilykidnz9@yandex.ua

Конструктор сайтів - uCoz