%

каталог файлів       Вихід

Для лучшей работы сайта воспользуйтесь браузером Intenet Explorer
Меню сайту

Категорії розділу
Авторські методичні розробки [5]
Робота із здібними дітьми [5]
перспективи розвитку ДНЗ [4]
Профілізація навчання [6]
З досвіду роботи завідуючої [13]
Методичні заходи [8]
Інформація для педагогів [30]
ОБЖД [7]
Ігрова діяльність [32]
Правове виховання [8]
ІКТ [2]

Міні-чат
 
200

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Інформація для педагогів

КОНСПЕКТ заняття з правового виховання (середня група) «МОЄ ІМ’Я - ДОРОГА ДО ЖИТТЯ»
15.11.2013, 21:50

КОНСПЕКТ

заняття з правового виховання (середня група)

ТЕМА: «МОЄ ІМЯ - ДОРОГА ДО ЖИТТЯ»

Програмовий зміст:

Формувати у дітей знання про те, що кожна дитина має право на життя та імя.

Учити дітей утворювати імя за допомогою зменшувально-пестливих суфіксів.

Формувати у дітей поняття про сімю про взаємопов’язаність  людей у родині.

Закріплювати вміння називати своє імя і по батькові.

Розвивати почуття індивідуальності, власної значущості, самоповаги.

Продовжувати розвивати уяву, увагу, креативне мислення.

Виховувати почуття любові, шанобливе ціннісне ставлення до себе, до свого імені.

Методи і прийоми:

Словесні: бесіда, розповідь, художнє слово (віршовані тексти, прислів’я, загадки)

Наочні: квітка, картина , лялька-художник, обличчя з настроєм.

Практичні : дидактична гра «Мій настрій».

Обладнання та дидактичний матеріал:

Пелюстки для моделювання квітки, картина з зображенням родини, лялька-художник, квіти-наголовники для дітей, заготовки для викладання обличчя з настроєм, ляльки.

Попередня робота:

Вивчення прислів’їв, віршів, анкетування батьків: «Ім’я вашої дитини».

Опрацьована література:

Конституція України , Конвенція ООН «Про права дитини», газети «Дитячий садок» - стаття на тему: «План реалізації конвенції ООН про права дитини», посібник «Правова абетка для дошкільнят».

Діти, сьогодні  я запрошую вас  помандрувати в чудову, незвичайну і загадкову країну імен.
А поїдемо ми в країну імен поїздом з іменем. Зараз кожен  з вас буде  перетворюватися у вагончик з іменем ( кожен називає ім’я та прізвище і стає вагончиком потягу).

- Ось ми і приїхали в Країну імен. (Діти сідають на стільчики). За ширмою зявляється лялька-художник.

- Добрий день, малята. Ви в Країні імен, а я – художник, і зі мною як завжди мій чарівний пензлик і олівець. А це –палітра.

  Я дуже люблю малювати. Хотів подарувати вам квітку, але не знаю, які фарби мені взяти. Підкажіть, яка найкраща?

1. Синьої фарби візьміть трошки.
 
Нею так гарно квітнуть волошки.

2. Найкращий колір у мене

Надворі стало все зелене-зелене.

3. Найкращий колір білий

 
Це білі лебедині крила.

 
І лілея і ромашка

Молочко і молочна кашка.

 
4. Гарні червоні ягідки в калини

  
І намисто у шипшини.

 5. Жовті кульбабки цвітуть на галявах

  Сонечко ясне сміється з гори.

6.  Візьмемо братика жовто-оранжевий .
Колір апельсина.

(Діти з пелюсток викладають квітку на дошці).

Вихователь:

-Діти, ми з вами склали гарну «сімейну квітку». Ця квітка на неї дуже схожа. Кожна пелюстка ніби хлопчик чи дівчинка.

Художник:

-Малята, а як би ви хотіли її назвати? (Квітка-веселка, квітка дружби, сімейна.)

- Так, мені сподобались всі ці назви, а найбільше – квітка дружби.

Пелюстки в неї різні, як і ми з вами. Але всі ми – це одна сімя, одна родина.

Вихователь:

- Діти, а що таке сім’я? ( відповіді дітей)

- Кожен з вас має право жити зі своїми близькими. Перша сімя для вас та, з ким ви живете. Ви прийшли в дитячий садок – і тут ваші друзі, вихователі – це ваша сім’я. А коли ви підете до школи у вас буде більша сім’я, шкільна сім’я. І найбільша наша сім’я – це наша рідна Україна, де ми з вами живемо.

- Малята, давайте пригадаємо прислів’я про родину, сімю і розкажемо художнику.

-Сімя – ключ до щастя.

-З родини йде життя людини.

-Без сімї  немає щастя на землі.

-Шануй батька, неньку – буде тобі скрізь гладенько.

-Діти, а в Країні імен є куточок Квітляндія, де багато квітів. У кожної квітки є своє імя. Ось вони. Давайте з ними познайомимось і подивимось, як вони дружать між собою (діти в наголовниках).

Вихователь:

І дорослий, і дитина, і пташина, і тварина,

І метелик, і жучок, і маленький будячок.

Всі, хто є на білім світі мають право бути, жити!

Кожна рослина, кожна тварина і дитина має право на життя, яке б воно не було, на своє імя, щоб до неї ставилися як до рівної з усіма.

А зараз всі станемо і перетворимося на квіточки.

Наші гарні квіточки

Розпустили пелюсточки.

Вітерець ледь-ледь літає

Пелюсточки гойдає.

Наші гарні квіточки

Закривають пелюсточки

Тихо засипають

Голівкою хитають.

Художник:

У кожній родині є гарне свято - це народження діток, продовження роду. Саме це свято я постараюсь зобразити. Всі члени родини задумались. А от про що вони задумались, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Всі хочуть, як народиться дитина

Щоб Я було красиве і дзвінке

Бо носить все життя мене людина. (імя)

Так діти-це - імя.

- Малята, а хто вам дав імя?

Вихователь:

- Так, вас назвали батьки, а чи ви знаєте, що означає ваше імя?

( відповіді дітей)

Вихователь:

- Дітей маленьких називають лагідно, пестливо, в цьому люди передають свою любов до дитини. І ми з вами пограємо в гру «Назви лагідно імя».

А мене ви назвали по імені та по батькові, тому що я не маленька, а доросла. А коли ви станете дорослими, як вас будуть називати? ( продовження гри в колі).

- Молодці, всі знають своє імя та по батькові (сіли на стільці).

- А зараз давайте придумаємо імена нашим лялькам (вихователь пропонує дати таке імя, якого немає у дітей нашої групи).

- Які гарні ви придумали імена. Діти, колись давно-давно люди не знали так багато імен і вони своїх дітей називали такими іменами, як Лев, Вовк, Веселка. Іноді за місцем, де народились називали Ліс, Берег, Ніч, День, Зима, Весна…

Художник:

  - Ви дуже багато розказували про імена, і я хочу пограти з вами в цікаву гру «Імена», де перевірю, які ви уважні і як добре ви вмієте слухати. Коли я буду називати жіноче імя, ви плескаєте в долоні, коли чоловіче імя - ви тупаєте ніжками, а коли слово буде не імям – ви сидіть тихенько.

Художник:

-Малята, у вас всіх гарні імена, але ж пам’ятайте, що найкраще ім’я можна забруднити поганими вчинками і навпаки, звичайне ім’я можна зробити дорогим, незабутнім для людей. Бережіть чистоту свого імені, прославляйте його хорошими ділами та вчинками і ніколи не забувайте народну мудрість « Не ім’я прикрашає людину, а людина прикрашає ім’я».

Художник:

- Малята, ви так дружно грали, гарно поводилися в країні імен, ви веселі і розумні діти. Вам сподобалось у Країні імен? Який у вас настрій: веселий чи сумний?

Вихователь:

 - А зараз підійдіть до своїх столів і викладіть обличчя зі своїм настроєм, а художник подивиться, чи всі ви задоволені (діти викладають обличчя з настроєм).

Художник

Я впевнений, що вам усім сподобалось в Країні імен і настрій у вас веселий і гарний.

Вихователь:

- От і закінчується наша подорож у Країну імен. Про що ви тут дізналися? Так, ви дізналися, що означають ваші імена, які дали вам батьки, ви всі маєте право жити, право носити і пишатися своїм імям, бо воно найкраще, неповторне.

  А зараз всі діти стають вагончиком з іменем і потягом їдуть у дитячий садок.

Категорія: Інформація для педагогів | Додав: ludmila09
Переглядів: 7775 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Розташування садка на мапі

Поділитися


Оголошення





Пошук

Форма входу

Логин:
Пароль:


Новини садка

 

           Друзі  сайту



МОНмолодьспорту




Педагогічна преса




Корисні посилання






e-mail: prilykidnz9@yandex.ua

Конструктор сайтів - uCoz