%

каталог файлів       Вихід

Для лучшей работы сайта воспользуйтесь браузером Intenet Explorer
Меню сайту

Категорії розділу
Авторські методичні розробки [5]
Робота із здібними дітьми [5]
перспективи розвитку ДНЗ [4]
Профілізація навчання [6]
З досвіду роботи завідуючої [13]
Методичні заходи [8]
Інформація для педагогів [30]
ОБЖД [7]
Ігрова діяльність [32]
Правове виховання [8]
ІКТ [2]

Міні-чат
 
200

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Головна » Файли » Інформація для педагогів

Конспект заняття з правового виховання (старша група) «Ким я буду в майбутньому»
15.11.2013, 22:08

Конспект

заняття з правового виховання у старшій групі

Тема:«Ким я буду в майбутньому»

 Програмовий зміст:

Створити соціально - педагогічні передумови для комфортного спілкування дітей і дорослих.

Закріпити знання дітей про право «всі діти мають право на освіту і вибір професії». Привернути увагу дітей до професій їхніх батьків, до власної особистості.

Продовжувати вчити мріяти про майбутнє, зв’язно висловлювати свої думки й міркування.  Показати наочно інтелектуальне зростання дитини. 

Сприяти формуванню нових якостей особистості, спрямувати енергетичний потенціал дитини до дій, роздумів, допомогти сприйняти свою мрію «своє я», як індивідуальність у суспільстві. Формувати позитивний образ дитячого «Я».

Розвивати творчу уяву, мислення, почуття самоконтролю.  Виховувати цілеспрямованість, позитивне ставлення до себе і впевненість у собі, соціальну відповідальність, значимість кожної професії.

 Матеріал:

Іграшка-хлопчик; ліжко; магнітофон; сюжетні ілюстрації («На будівництві», «На прийомі у лікаря», «Кухар готує смачний обід», «Двірник поливає квітник», «Листоноша розносить листи, газети»); ігрове поле із зображенням сходинок; набір сюжетних картинок з теми: «Я пізнаю свій світ».

 Методи і прийоми:

Наочні, словесні, ігрові.

 Попередня робота:

Читання художньої літератури, бесіди, заучування віршів, складання розповідей, розгляд ілюстрацій, спостереження, екскурсії.

 Хід заняття

Вихователь з дітьми заходить у групу. Звучить колискова пісня.

Вихователь:  Діти, що це за музика звучить?

 Коли співають колискові пісні?

             А вам мама співає колискові пісні? (відповіді дітей) Чому ж це у нас у групі лунає колискова пісня? І для кого вона звучить?

Вихователь з дітьми проходять в групу, помічають ліжечко, на якому спить «хлопчик» (іграшка).

Вихователь:

Хто це спить у нас на ліжечку? Тс-с-с-с, та це ж наш Василько. Він прихворів трішечки, а наша помічник вихователя наспівувала йому колискову пісню, щоб він заснув. Не будимо йому заважати, нехай поспить, відпочине. А ми з вами,  поки спить Василько, розглянемо ось ці картинки.

(На дошці сюжетні ілюстрації: «На будівництві », « На прийомі у лікаря», «Кухар готує смачний обід», «Двірник поливає квітник», «Листоноша розносить листи, газети»).

Запитання до дітей:

-          Що було б на землі, якби не було лікарів?

-          Чи можна приготувати компот з картоплі та цибулі?

Чому?

-         Як ви думаєте, який би вигляд мало б наше місто, якби двірники не прибирали щодня вулиці та території біля будинків?

- Чи зміг би будівельник обійтись без своїх помічників - машин на будівництві? Чому?

-          Що було б , якби не було листонош?

(Вихователь з дітьми підходять до ліжечка, на якому «спить» Василько).

Вихователь:  Поки ми з вами розглядали малюнки, вже і Василько прокинувся.

-Як спалось,  Василько? Як ти себе почуваєш? Що тобі снилось?

Василько:  Ой малята, наснився мені дивний сон. Ніби я не маленький хлопчик, а вже дорослий чоловік. Сиджу я в кабіні дивної машини високо над землею. Як глянув у віконце, аж дух перехопило!.. Внизу якісь люди метушаться, вантажівки пісок, цеглу возять. І так мені страшно стало. Заплющив я очі та … враз опинився за кермом автобуса. Швидко мчить мій автобус. Позаду лишаються будинки, дерева. І тут злякався: «Я ж не вмію керувати автобусом!»  Бачу: попереду через дорогу біжить котик. Що робити? Як зупинити автобус? Хотів вискочити з автобуса, але як? Я закричав: «Ой лишенько!»…                                                                                                                                               І ось я  вже в білому халаті, на голові біла шапочка, в руках якийсь чемоданчик з червоним хрестом, а на кушетці лежить котик з поламаною лапкою і плаче: «Допоможи,  боляче!» Що робити? Так мені стало шкода того котика. Але чим я можу допомогти, адже я нічого не знаю! І тут я прокинувся. Що це було? Що за дивний сон?

Вихователь: Діти, а ви зрозуміли щось з того, що розповів Василько?

-          Де він був спочатку  ?

-          А в якій це дивній машині він сидів високо над землею?

-          А ким був Василько за кермом автобуса?

-           Куди прийшов котик з поломаною лапкою?

-           Ким був Василько у білому халаті?

Вихователь: Наш Василько зовсім заплутався і налякався. Як бачите, не так просто бути чи то лікарем, чи шофером, чи будівельником, чи людиною якоїсь іншої професії. Як ви думаєте, чому?  ( Відповіді дітей )

Вихователь: Так, малята, треба багато вчитись, докладати немало зусиль, щоб оволодіти тією чи іншою професією.

-          А які ви знаєте професії? (діти називають)

-          А ким працюють ваші батьки? (відповіді дітей)

 

Проводиться словесна гра «Що кому потрібно для роботи». (Діти стоять по колу. Вихователь з м’ячем. Кидає м’яч кому-небудь із дітей, промовляючи людину тієї чи іншої професії, наприклад: лікар, кухар, продавець і т.д. Діти ловлять м’яч, кидають його назад вихователю, називають той чи інший предмет, необхідний людині певної професії, наприклад: бинт, вата, чайник, ніж і т.д. )

Вихователь: Діти, а ким ви хотіли б бути в майбутньому? Чому? ( відповіді дітей )

Дидактична гра «Ким я хочу бути»

(Ігрове поле із зображенням  сходинок, набір сюжетних картинок з теми «Я пізнаю свій світ».  Дитина роздивляється картинки і розміщує їх на сходинках, демонструючи свій інтелектуальний розвиток, який уявно веде до отримання знань, необхідних для пояснення мети. Пояснює свої дії )

Вихователь:  Діти, ви повинні знати, що кожен з вас має право на освіту, тобто на навчання і право на вибір професії. Так що, любий Василько, все те, що ти побачив уві сні, може збутися, якщо ти тільки побажаєш. Як бачите, малята, перш ніж оволодіти певною професією треба пройти нелегкий шлях навчання. А для цього треба бути терплячим, наполегливим, старанним, добре вчитись, багато читати, здобути знання тому, що як каже народна мудрість: «Розум не купують», «Ніколи не говоріть не вмію, а говоріть навчуся», «Мудрим ніхто не народився, а навчився». Діти, а які ви ще знаєте народні приказки та прислів’я? ( відповіді дітей )

Вихователь: Отже кожна людина росте і вчиться, щоб нарешті самій спробувати щось зробити корисне не тільки для себе, а й для інших. Тому не забувайте, що «Життя коротке, а наук багато, вивчайте те,  що вам необхідно».    

Категорія: Інформація для педагогів | Додав: ludmila09
Переглядів: 6926 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Розташування садка на мапі

Поділитися


Оголошення





Пошук

Форма входу

Логин:
Пароль:


Новини садка

 

           Друзі  сайту



МОНмолодьспорту




Педагогічна преса




Корисні посилання






e-mail: prilykidnz9@yandex.ua

Конструктор сайтів - uCoz