%

каталог файлів       Вихід

Для лучшей работы сайта воспользуйтесь браузером Intenet Explorer
Меню сайту

Категорії розділу
Авторські методичні розробки [5]
Робота із здібними дітьми [5]
перспективи розвитку ДНЗ [4]
Профілізація навчання [6]
З досвіду роботи завідуючої [13]
Методичні заходи [8]
Інформація для педагогів [30]
ОБЖД [7]
Ігрова діяльність [32]
Правове виховання [8]
ІКТ [2]

Міні-чат
 
200

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Головна » Файли » З досвіду роботи завідуючої

Звіт про використання в ДНЗ №9 інноваційних технологій в роботі з дітьми
21.09.2013, 19:40

Звіт

про використання в ДНЗ №9 інноваційних технологій в роботі з дітьми


Відповідно до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, загвердженого наказом Міністерства Освіти і науки України №522 від 07.11.2000 року, наказу № 100 від 01 вересня 2012 року «Про Здійснення інноваційної діяльності у дошкільному навчальному закладі № 9» в закладі було організовано методичну панораму творчого доробку педагогів по впровадженню інновацій:

Суша Н.О, Государенко А.М. — теорія розвитку винахідницьких завдань (метод символічної синектики).

Нечай Н.М., Горлова Л.В — технологія піскотерапії, автор К.Юнг, М.Ловендфелд.

Богайчук Л.М. –«Духовно-моральний розвиток за спадщиною В.Сухомлинського, С.Русової

Фесик Я.О., Гапон о.М. –метод Х.Кьюізенера

Тринчук-Задорожня Н.В. –Казкотерапія

Ленько Л.А. -Музикотерапія

 

. Педагоги нашого дошкільного закладу чітко усвідомлюють, що на сучасному етапі розвитку суспільства ефективне вирішення пріоритетних завдань розвитку, навчання та виховання дітей неможливе без пошуку оптимальних форм організації освітнього процесу, використання перспективного передового досвіду, а також здійснення інноваційної діяльності. Тому вони в постійному пошуку оригінальних, нестандартних рішень різноманітних проблем прямими продуктами яких можуть бути нові навчальні технології, оригінальні ідеї, форми та методи виховання, нестандартні підходи в освітньому процесі Вихователі чутливі до продуктивних інновацій, бо розуміють, що побічним продуктом інновації є зростання майстерності педагога, рівня його культури, мислення, світогляду тощо.                                                                                                            Практика роботи показала, що впровадження в роботу з дітьми методу символічної синектики сприяє формуванню потужного мислення і виховання творчої особливості, готовий до розв'язання складних проблем у різних сферах діяльності.

В 2012-2013 н.р продовжила свою роботу "Творча лабораторія" яка працює над темою "Символічна синектика — ефективний метод ТРВЗ". Члени "Творчої лабораторії" поповнили педагогічний проект "Використання символічної синектики у роботі з дітьми дошкільного віку". Темою проекту стало: збільшити ефективність навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку через упровадження нових педагогічних технологій. Мета проекту : упровадити в навчальний процес нові підходи та елементи ТРВЗ — символічної синектики з урахуванням індивідуальних особливостей дошкільників.

- Аналізуючи практичну роботу з дітьми, слід відмітити, що педагогами, членами "Творчої лабораторії" розроблена і поповнена авторська система, перспектива роботи, що базується на використанні  методу символічної синектики. За допомогою певних символів діти легко запам ятовуть вірші, розповідать казки, оповідання, складають загадки, описують предмети і явища. У дітей добре розвинуте логічне мислення, пам ять, творчість.

Вихователь Суша Н.О. поділилася своїми напрацюваннями по використанню методу символічної синектики з колегами інших дошкільних закладів міста (провела розвагу «Що? Де? Коли?» під час засідання школи новаторства)

Вихователі Фесик Я.О, ,Гапон О.М. у своїй роботі широко застосовують методику Х.Кьюізенера (палички) як засіб пізнання логіки і математики в дошкільному віці.

Основні властивості цього дидактичного матеріалу –абстрактність, універсальність, висока ефективність. Палички служать одночасно знаряддям професіоналізму педагога та інструментом пізнавальної діяльності дошкільника. З допомогою кольорових паличок  вихователі підводять дітей до розуміння співвідношення «більше-менше», навчають ділити на частини і вимірювати об єм, тощо. Колір і величина, створюючи число, підводять дітей до розуміння різних понять, які утворюються в мисленні дитини як результат його самостійних практичних дій. Діти працюють з паличками під час виконання різноманітних вправ в ігровій формі (приклади палички одна до одної, склади доріжку з білої, голубої та червоної палички), та з використанням мотивації «Побудуємо драбинку для півника», «Поремонтуємо паркан для зайчика» тощо.

На думку вихователів, робота з паличками допомагає перевести практичні, зовнішні дії дітей у внутрішній план, створити повне і достатньо узагальнене уявлення про математичні поняття...

Скачати повний файл

Категорія: З досвіду роботи завідуючої | Додав: ludmila09
Переглядів: 5665 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.5/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Розташування садка на мапі

Поділитися


Оголошення





Пошук

Форма входу

Логин:
Пароль:


Новини садка

 

           Друзі  сайту



МОНмолодьспорту




Педагогічна преса




Корисні посилання






e-mail: prilykidnz9@yandex.ua

Конструктор сайтів - uCoz